
Μετά από τη δοκιμασία των τελευταίων μηνών, που μας έφερε αντιμέτωπους με πρωτόγνωρες καταστάσεις, η Καλλιτεχνική Διευθύντρια Κατερίνα Ευαγγελάτου και οι καλλιτέχνες που συμμετέχουν στην φετινή διοργάνωση, μας παρουσιάζουν το –προσαρμοσμένο στις νέες συνθήκες–πρόγραμμα του Φεστιβάλ, με τον υπότιτλο «Υποσύνολο — Fragment».
Κατεβάστε το πρόγραμμα του Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου 2020 «Υποσύνολο — Fragment»
Κατεβάστε τα εικαστικά του Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου 2020 «Υποσύνολο — Fragment»https://youtu.be/aZvGOdzKjQU
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΩΔΕΙΟ ΗΡΩΔΟΥ ΑΤΤΙΚΟΥ
ΕΡΓΟ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ / CITY PROJECT 2020 – ΣΥΜΠΡΑΞΗ ME TO ΝΕΟΝ-ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΚΑΒΑΛΛΙΕΡΑΤΟΣ: «Αποπροσανατολισμένος χορός / Παραπλανημένος πλανήτης».
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΘΑΝΟ ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟ – «Τους προβολείς στήσε». ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΚΗ ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΕΡΤ – ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΕΤΡΟΥ – «Γκαλά Μπετόβεν».
ΜΟΝΙΚΑ – «Κάτι ανθίζει στο Ηρώδειο».
ΚΡΑΤΙΚΗ ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ – ΖΩΗ ΤΣΟΚΑΝΟΥ – ΣΙΜΟΣ ΠΑΠΑΝΑΣ- «Έργα Μπάρτοκ και Βιβάλντι, με τα φημισμένα έγχορδα της ΚΟΘ».
ΕΘΝΙΚΗ ΛΥΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ – «Δύο γκαλά όπερας».
ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΓΓΕΛΑΚΑΣ – ΝΙΚΟΣ ΒΕΛΙΩΤΗΣ – «Λύκοι στη χώρα των θαυμάτων».
ΚΑΜΕΡΑΤΑ – ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ – ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΕΤΡΟΥ
ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΚΑΛΜΠΑΡΗ – «Η επιστροφή του Οδυσσέα στην πατρίδα» του Κλάουντιο Μοντεβέρντι.
ΚΡΑΤΙΚΗ ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΑΘΗΝΩΝ – ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΤΣΙΑΛΗΣ – «Μπετόβεν 250 χρόνια» Έργα Μπετόβεν και Σοστακόβιτς.
ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ
ΕΘΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ – ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΛΙΓΝΑΔΗΣ – «Πέρσες» του Αισχύλου.
ΕΘΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ – ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΠΑΠΑΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ – «Λυσιστράτη» του Αριστοφάνη.
ΚΡΑΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ – ΓΙΑΝΝΗΣ ΡΗΓΑΣ – «Όρνιθες» του Αριστοφάνη.
ΜΙΚΡΟ ΘΕΑΤΡΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ
ΑΛΚΙΝΟΟΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ – «Live Looping».
MIHALIS KALKANIS GROUP με τους ΧΑΪΚ ΓΙΑΖΙΤΖΙΑΝ και ΓΙΑΝΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ
ΟΜΑΔΑ ΡΑΦΗ – NOVA MELANCHOLIA – ΜΙΧΑΛΗΣ ΣΙΓΑΝΙΔΗΣ – «Η κιβωτός του Νώε / Il diluvio universale» του Μικελάντζελο Φαλβέττι.
Μ. ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ – Μ. ΠΑΠΑΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΥ – Μ. ΠΑΝΟΥΡΓΙΑ – «Έχω μάτια στ’ αυτιά» – Η ανθρώπινη φωνή του Φρανσίς Πουλένκ, κείμενο Ζαν Κοκτώ.
ΣΑΒΙΝΑ ΓΙΑΝΝΑΤΟΥ – PRIMAVERA EN SALONICO με τη συμμετοχή της ΛΑΜΙΑΣ ΜΠΕΝΤΙΟΥΙ – «Watersong».
Κάντε το πρώτο σχόλιο