![F86DE237-E20E-4219-9AFE-0CF021B0F6D5](https://www.stellasview.gr/wp-content/uploads/2020/08/F86DE237-E20E-4219-9AFE-0CF021B0F6D5-678x381.jpeg)
Η Ομάδα “Dance and the Mind” Χορεύει στο Μέγαρο Μουσικής για το Φεστιβάλ Καλοκαιριού
Είσοδος Ελεύθερη.(προσκλήσεις διατίθενται ηλεκτρονικά ή από τα εκδοτήρια του ΜΜΘ)
Το Καλοκαίρι στο Μέγαρο σε συνεργασία με το Φεστιβάλ Καλοκαιριού 2020 παρουσιάζουν μια παράσταση χορού για άτομα με ή χωρίς αναπηρίααπό την μικτή ομάδα Dance and the Mind, την Τετάρτη 26 Αυγούστου 2020 στην πλατεία του Μεγάρου Μουσικής, με ελεύθερη είσοδο για όλους.
Η μικτή ομάδα Dance and the Mind, με τη συνοδεία ζωντανής μουσικής και video mapping, αλληλεπιδρά μέσα από έντονες εναλλαγές συναισθημάτων δημιουργώντας μια παράσταση που θέλει να φέρει στο παρόν ένα δυνατό βίωμα που χάραξε αιώνια τη μνήμη. Οι δρώντες καταθέτουν τη δική τους στιγμή.
Η Dance and the Mind είναι μια συμπεριληπτική/πειραματική χοροθεατρική ομάδα, που δημιουργήθηκε το 2009 από τον Χρήστο Κισσά. Δραστηριοποιείται στον χώρο της τέχνης, έχει χαρακτήρα εθελοντικό και ψυχαγωγικό και προωθεί τη συμπερίληψη και την ισοτιμία.
Το όνομά της προέρχεται από την ομώνυμη παράσταση της ομάδας που παρουσιάστηκε το 2009. Στα τέλη του 2010 η ομάδα συνεργάστηκε με μια φοιτήτρια του τμήματος ΤΕΦΑΑ του ΑΠΘ, η οποία βρισκόταν στη διεξαγωγή της πτυχιακής της εργασίας με θέμα «Η επίδραση του χορού και της μουσικής σε άτομα με κινητικά προβλήματα».
Η φιλοσοφία της ομάδας εντοπίζεται σε μεμονωμένες λέξεις, όπως: ειλικρίνεια, αποδοχή και προσβασιμότητα. Έχοντας λοιπόν ως βασικό κανόνα την ειλικρίνεια και την αποδοχή τόσο του εαυτού τους όσο και των υπολοίπων, τα μέλη της θέλουν μέσα από την τέχνη τους να προσκαλέσουν και να προκαλέσουν τους ανθρώπους να χορέψουν, να κινηθούν, να αγγίξουν και να ξεφύγουν από τα όρια του κατεστημένου.
Είναι πολύ σημαντικό το κοινό να αντιμετωπίζει τους καλλιτέχνες με αναπηρία όπως ακριβώς είναι και όχι σαν κάτι άλλο. Δηλαδή να τους αντιμετωπίζει ως καλλιτέχνες και όχι σαν άτομα με αναπηρία που ασχολούνται με την τέχνη. Να αντιλαμβάνεται τη διαφορετικότητα ως ευκαιρία για δημιουργία και να διακρίνει το ταλέντο πέρα από τη σωματική εικόνα. Τα μέλη της Dance and the Mind δεν χρησιμοποιούν την τέχνη ως μέσο θεραπείας ή αποκατάστασης, αλλά ως μέσο έκφρασης και δημιουργίας.
Οι κινήσεις της θεραπείας (κινησιοθεραπείας/φυσικοθεραπείας) που κάνει κάθε μέλος μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως καλλιτεχνικός σπινθήρας στις ατομικές χορογραφίες. Για τον λόγο αυτό, η επιλογή της τεχνικής του καθενός ξεχωριστά έρχεται κατόπιν συνεννόησης του χορογράφου με το θεραπευτικό προσωπικό κάθε μέλους και σε συμφωνία με το ίδιο το άτομο, για αυτοσχεδιαστικό πειραματισμό.
Συντελεστές:
Ιδέα-χορογραφία-ερμηνεία: Ροδούλα Γκουλιαμπέρη
Συνδημιουργία-ερμηνεία: Χρήστος Κισσάς (υπεύθυνος-συντονιστής), Ελευθερία Ζούνη, Γιώργος Τοπούζης, Lucia Lonegro
Πρωτότυπη μουσική σύνθεση: Αναστάσιος Κοκκινίδης
Τσέλο: Κατερίνα Νικολιτσάκη
Video mapping: Κλεάνθης Καραπιπέρης
Κοστούμια: Bernard Cuomo
Η παράσταση διαρκεί 55 λεπτά και διοργανώνεται από τον ΟΜΜΘ σε συνεργασία με το Φεστιβάλ Καλοκαιριού 2020 του Δήμου Θεσσαλονίκης και την Διεύθυνση Πολιτισμού και Τουρισμού.
Κατά τη διεξαγωγή όλων των εκδηλώσεων θα τηρηθούν τα υγειονομικά πρωτόκολλα με βάση τις ισχύουσες Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις και τις υποδείξεις του Υπουργείου Υγείας και του ΕΟΔΥ.Τα κυριότερα σημεία είναι τα εξής:
– Επιτρέπονται μόνο καθήμενοι θεατές.
– Ανά δύο θέσεις πρέπει να υπάρχει κενός χώρος.
– Σε περίπτωση ομαδικής κράτησης, ο μέγιστος αριθμός ορίζεται στα τέσσερα άτομα με κενό χώρο από την επόμενη κράτηση.
– Θα πρέπει να υπάρχει απόσταση τουλάχιστον τριών μέτρων μεταξύ της σκηνής και της πρώτης σειράς θεατών.
– Κατά την είσοδο και έξοδο του κοινού, αλλά και όπου αλλού χρειάζεται, θα πρέπει να τηρούνται ουρές με αποστάσεις 1,5 μέτρου.
– Ο συντονισμός της ροής και η τοποθέτηση των θεατών στις θέσεις τους γίνεται υποχρεωτικά από ταξιθέτες.
– Η χρήση μάσκας από κάθε θεατή κατά την είσοδο και μέχρι την τοποθέτησή του στη θέση του, καθώς και κατά την έξοδό του, είναι υποχρεωτική.
– Η χρήση μάσκας κατά τη χρήση του ασανσέρ είναι υποχρεωτική.
– Δεν προβλέπεται διάλειμμα.
– Υπάρχει ισχυρή σύσταση για ηλεκτρονική αγορά εισιτηρίων.
Κάντε το πρώτο σχόλιο