Κωνσταντίνος Τσερκάκης: “Το θέατρο είναι μοίρα δεν είναι επιλογή”

Ο ταλαντούχος ηθοποιός Κωνσταντίνος Τσερκάκης, μίλησε στο StellasView.gr και στην δημοσιογράφο Εύα Μαρά για την παράσταση που παίζει τον μπάτλερ Ζακόμπ στο “Κλουβί με τις τρελές” με τον Λάκη Γαβαλά στον πρωταγωνιστικό ρόλο της drug queen persona Ζαζά και σε σκηνοθεσία του Βασίλη Πλατάκη όπου περιοδεύει σε όλη την Ελλάδα.

 

Ο Κωνσταντίνος Τσερκάκης είναι απόφοιτος της Ανώτερης Σχολής Δραματικής Τέχνης “Βεάκη” και στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών της Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών Φοιτητής επί πτυχίο.
Έχει παίξει στο Θέατρο στις παρακάτω παραστάσεις,
2020- “Το κλουβί με τις τρελές” σκηνοθεσία: Βασίλης Πλατάκης χορογραφίες: Αναστάσιος Δελιγιάννης ρόλος: Ζακόμπ
2019-2020 (Οκτώβριος -Απρίλιος) “Η παριζιάνα” Θέατρο Μπρόντγουει Σκηνοθεσία: Αντώνης Λουδάρος Χορογραφίες: Αναστάσιος Δελιγιαννης ρόλος: ρεσεψιονίστ και Βαγγέλης
2017-2018 (Οκτώβριος-Μάρτιος) “Το SHOW” Θέατρο Ακάδημος σκην.Ελντα Πανοπούλου κείμενα: Γιώργος Γαλίτης, Μουσική-τραγούδια: Γιώργος Αλκαίος, χορογρ: Κατερίνα Ανδριοπούλου
2014-2015 (ΜΑΙΟΣ-ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ) “PRISCILLA Η ΒΑΣΣΙΛΙΣΑ ΤΗΣ ΕΡΗΜΟΥ” Θέατρο BADMINTON Σκην.χορογρ.: Φ.Ευαγγελινός ΡΟΛΟΣ: Farrah
2013 (ΜΑΡΤΙΟΣ-ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ) “ΔΑΙΜΟΝΕΣ” Θέατρο ΠΑΛΛΑΣ Σκην. Γιάννης Κακλέας
2011 (ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ-ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ) “ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ THE MUSICAL” Mέγαρο μουσικής Θεσσαλονίκης Σκην: Σταμάτης Φασουλής.
2010 (ΟΚΤΩΒΡΗΣ-ΝΟΕΜΒΡΗΣ) “ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗ ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗ” (Ι.Μ.Ε). Σκην.Γιάννης Κακλέας—χορ: Κ.Κοσμίδης. ρόλος: Βιωτή-χορός ανδρών.
2010 (ΜΑΙΟΣ-ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ) “ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗ ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗ” Eπίδαυρο Σκην.Γιάννης Κακλέας—χορ: Κ.Κοσμίδης. ρόλος: Βιωτή-χορός ανδρών.
2009-2010: “VENDEΤTA” Casablanca music hall Σκην. Χορογραφίες: Αποστολία Παπαδαμακη
2009: “La Cage aux Folles” Το κλουβί με τις τρελές Θέατρο ΠΑΛΛΑΣ Σκην. Σταμάτης Φασουλής.
2007: “Μήδεια” Cherubini L. Θέατρο Επιδαύρου σκην.Κόκκος Γ. Χορός Αρχαίο
2004: “Κάτι από … Grease” musical Jacobs J. – Casey W. Danny Zuko ρόλος: DANNY
όπως και στον Κινηματογράφο,
2006: “Η Ιστορία μιας Ρόδας” συμμετοχή μικρού μήκους
2006: “Live your Myth in Greece” καμπάνια προβολής της Ελλάδα στο εξωτερικό πρωταγωνιστικός
2005: “Η Χορωδία του Χαρίτωνα” σκην.Καραντινάκης Γ. συμμετοχή μεγάλου μήκους
αλλά και στην Τηλεόραση,
2016: “Εθνική Ελλάδος” MEGA (ρόλος: Κατερίνα) σκην: Γιώργος Αγγελόπουλος
2008-09: “Μια στιγμή 2 ζωές” MEGA (ρόλος: Θέμης) σκην: Δημήτρης Αρβανίτης

Πότε γεννιέται η ιδέα της υποκριτικής στη ζωή σας; Υπήρξε όνειρο ζωής;

Σίγουρα με πηγαίνετε αρκετά χρόνια πίσω. Ήμουν θυμάμαι στο νήπιο όταν μας πήγαν την πρώτη μας εκδρομή στην θεατρική παράσταση “Ο μάγος του οζ” Θυμάμαι πολύ έντονα ότι καθόλη την διάρκεια της παράστασης είχα μαγευτεί! Μόλις τελείωσε η παράσταση είπα ότι εγώ αυτό θέλω να κάνω στην ζωή μου. Ήμουν πολύ μικρός όμως πολύ σίγουρος για την απόφαση μου.  Από τότε όλες οι σπουδές μου και οι αποφάσεις μου είχαν γνώμονα αυτό το στόχο.

Έχετε ασχοληθεί επιτυχώς ως ηθοποιός (σε τηλεόραση, κινηματογράφο και θέατρο), όπως και ως musical performer. Ποιες οι ιδιαιτερότητες και απαιτήσεις του μιούζικαλ για έναν ηθοποιό; Ποια η γοητεία του θεατρικού μιούζικαλ;

Το musical είναι από τα δυσκολότερα και πιο απαιτητικά είδη θεάτρου.  Απαιτεί υποκριτικές μουσικές και χορευτικές γνώσεις. Θυμάμαι έναν από τους πρώτους μου δασκάλους φωνητικής να μου λέει: “για να πετύχεις στο musical πρέπει να παίζεις σαν ηθοποιός να χορεύεις σαν χορευτής και να τραγουδάς σαν τραγουδιστής”.  Με αυτή την φράση μιλώ κι εγώ στους δικούς μου μαθητές πλέον και προσπαθώ να τους δώσω να καταλάβουν πόση αφοσίωση, τεχνική και σπουδές χρειάζεται αυτό το είδος για να το υπηρετήσεις με αξιοπρέπεια και επιτυχία. Δεν υπάρχει ωράριο. Μελετάς και δουλεύεις συνεχώς με μεγάλη σωματική και ψυχική κούραση που όμως το αποτέλεσμα είναι σίγουρο πως θα σε δικαιώσει. Οι τρεις αυτές λοιπόν μορφές τέχνης και έκφρασης, σε συνδυασμό με τα κουστούμια τα σκηνικά και τα φώτα ενώνονται και δημιουργούν μια έκρηξη καλλιτεχνικής έκφρασης.

Το μέσα σου πάει προς τα κει που έχεις χαράξει το δρόμο και τίποτα και κανείς δεν μπορεί να το σταματήσει.

Με αφορμή την υπερπαραγωγή – φαντασμαγορικό μιούζικαλ “Το Κλουβί με τις Τρελές” του Ζαν Πουαρέ που πραγματοποιεί περιοδεία στην Ελλάδα και την Κύπρο, δώστε μας εν συνόψει την ταυτότητα – προφίλ της μουσικής κωμωδίας καθώς και του δικού σας ρόλου ως Ζακόμπ Μπάτλερ;

Πρόκειται για μια μουσική κωμωδία, διασκευή του θεατρικού musical “La cage aux folles” και των 2 ταινιών του κινηματογράφου. Η ιστορία αφορά την ζωή ενός ομοφυλόφιλου ζευγαριού, που είναι ιδιοκτήτες ενός gay club, το οποίο παρουσιάζει performances από drag queens δηλαδή άντρες που μεταμφιέζονται σε γυναίκες και χορεύουν, τραγουδούν, παίζουν πάνω σε ψηλά τακούνια. Το ζευγάρι έχει έναν γιο ο οποίος αποφασίζει να παντρευτεί και μάλιστα ένα κορίτσι μιας ιδιαίτερα συντηρητικής οικογένειας. Ο Ζακόμπ είναι ο μπάτλερ του σπιτιού. Έχει μια πολύ ιδιαίτερη σχέση με την κυρία του (Ζαζά – Λάκης Γαβαλάς) και συνεχώς προσπαθεί να πείσει το αφεντικό του σπιτιού (Ρενάτο – Τάκης Μπινιάρης) να του δώσει ένα ρόλο στο show του club. Ο Ζακόμπ είναι ένας πολύ ιδιαίτερος, απαιτητικός και προκλητικός ρόλος με πολλές μεταμορφώσεις και αστείες στιγμές. Με πολύ σεβασμό, μελέτη και αγάπη προσπάθησα να χτίσω τον δικό μου Ζακόμπ, υπό τις συμβουλές του σκηνοθέτη μου, του χορογράφου μου και του μαέστρου – παραγωγού μου. Εδώ θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Μαυρίκιο Μαυρικίου που μου έδωσε αυτό τον τόσο υπέροχο και διαφορετικό ρόλο .

Ποιο το κυρίαρχο μήνυμα που διαπερνά στο θεατή; Που έγκειται το ενδιαφέρον, αλλά και η επικαιρότητα του έργου, εκτιμάτε;

Τα μηνύματα αυτού του έργου είναι πολλά όμως το σημαντικότερο και κυρίαρχο μήνυμα είναι ένα, η αγάπη όλα τα μπορεί. Η αγάπη γκρεμίζει τοίχους, βουνά, περνάει θάλασσες, φουρτούνες αλλά στο τέλος όμως πάντα νικά. Η δύναμη της αγάπης δεν γνωρίζει όρια, μέτρα, φύλο, χρώμα, εθνικότητα, καταγωγή, κοινωνικόοικονομικό status και θρησκείες. Είναι λυπηρό που εν έτη 2020 ακόμα συζητάμε για δικαιώματα και διαφορετικότητα και τοποθετούμε τους ανθρώπους σε ομάδες ανάλογα με την διαφορετικότητα τους. Η διαφορετικότητα δεν είναι αναπηρία και όλοι οι άνθρωποι οφείλουν να έχουν ισάξια δικαιώματα σε κάθε τομέα. Όλοι με τον ίδιο τρόπο αγαπάμε…

Πώς αντιμετωπίζετε κάθε νέο σας ρόλο; Ποιες δυσκολίες καλείται ένας ηθοποιός να αντιμετωπίσει;

Κάθε νέος ρόλος είναι για μένα μια εξερεύνηση, ένα ταξίδι, μια καινούρια ανακάλυψη. Μελετώ πάντα το κάθε νέο χαρακτήρα όσο πιο διεξοδικά μπορώ ανακαλύπτοντας τους στόχους, τα θέλω, τις εμπειρίες του, την καταγωγή του, την εποχή που βρίσκεται, το περιβάλλον του, τον τρόπο που μιλάει, που κινείται, που εκφράζεται και σιγά σιγά χτίζω το κάθε ρόλο προσπαθώντας να πάω εγώ όσο πιο κοντά στο ρόλο αυτό και όχι να φέρω το ρόλο σε εμένα.

Τι σημαίνει για εσάς προσωπικά θέατρο και μιούζικαλ;

Για εμένα το θέατρο είναι οξυγόνο, είναι δημιουργία, έκφραση, χαρά, μαγεία, είναι ζωή. Δεν μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου χωρίς το θέατρο. Χωρίς το θέατρο νιώθω μισός, ημιτελής. Είναι σκληρός ο δρόμος και απαιτεί γερό στομάχι και πολλές θυσίες. Θυσιάζεις συναισθήματα, στιγμές, ανθρώπους, θυσιάζεις απλά καθημερινά πράγματα γιατί δεν μπορείς να κάνεις διαφορετικά. Το μέσα σου πάει προς τα κει που έχεις χαράξει το δρόμο και τίποτα και κανείς δεν μπορεί να το σταματήσει. Το θέατρο είναι μοίρα δεν είναι επιλογή.

Η διαφορετικότητα δεν είναι αναπηρία και όλοι οι άνθρωποι οφείλουν να έχουν ισάξια δικαιώματα σε κάθε τομέα. Όλοι με τον ίδιο τρόπο αγαπάμε…

Ποια συνεργασία σας αποτελεί ορόσημο στη θεατρική σας διαδρομή και για ποιον ιδιαίτερο λόγο;

Είμαι πολύ ευγνώμων και τυχερός σε αυτό το κομμάτι. Έχω κάνει υπέροχες συνεργασίες με εξαίρετους σκηνοθέτες και καλλιτέχνες και είμαι ιδιαίτερα υπερήφανος για όλες. Ωστόσο θα αναφέρω την συνεργασία μου με τον αγαπημένο Σταμάτη Φασουλή στο “Κλουβί με τις τρελές” στο θέατρο Παλλάς πριν από περίπου 12 χρόνια. Τότε μέσα από μια ακρόαση πολύωρη και ιδιαίτερα απαιτητική, ο Σταμάτης Φασουλής, ο Δημήτρης Παπάζογλου και ο Αλέξιος Πρίφτης, με επέλεξαν να είμαι μια από τις οκτώ κλουβινέτες και έτσι έκανα την πρώτη μου μεγάλη μουσικοθεατρική παραγωγή και τους ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου γιατί οι συνεργασίες μαζί τους ήταν ένα τεράστιο σχολείο. Είναι πολύ συγκινητικό για έμενα που επιστρέφω στο κλουβί με τον ρόλο του Ζακόμπ, νιώθω σαν να ολοκληρώνεται ένας κύκλος.

Εν κατακλείδι, ποιο αποτελεί το πλάνο των επόμενων θεατρικών και εκτενέστερα καλλιτεχνικών σας βημάτων;

Θεού και κορονοϊού θέλοντος θα βρίσκομαι στο θέατρο Broadway “Στο κλουβί με τις τρελές” για την φετινή θεατρική σεζόν και κανείς μας δεν γνωρίζει πως θα εξελιχθεί. Παράλληλα συνεχίζω τις διδασκαλίες μου για 3 συνεχόμενη χρόνια πάνω στο musical dance στη σχολή χορού της Νικολέτας Σφήνα στον Πειραιά και βρίσκομαι σε συζητήσεις ήδη για μια καινούρια τηλεοπτική συνεργασία.

Συνέντευξη: Εύα Μαρά

Ευχαριστώ θερμά τον υπερτάλαντο ηθοποιό Κωνσταντίνο Τσερκάκη για την ουσιαστική και άκρως ενδιαφέρουσα συνέντευξή μας!
Του εύχομαι ατέρμονα ταξίδια τέχνης ποιοτικά, αποκαλυπτικά γεμάτα καλλιτεχνικές εκρήξεις – εκτονώσεις, θεατρικές εξερευνήσεις και μεταμορφώσεις και προσωπικές επιτυχίες! Πάντα συνεχή άλματα ζωής και τέχνης – έκφρασης!

 

Περισσότερες πληροφορίες για την παράσταση θα βρείτε εδώ

 

Βρείτε μας στα social media του StellasView:

Facebook: https://www.facebook.com/Stellasview 

Instagram: https://www.instagram.com/stellasview.gr/

Youtube: https://www.youtube.com/c/StellaPerpera

Twitter: https://twitter.com/StellaPerpera

Διαβάστε επίσης

Περί Στέλλα Πέρπερα 922 Άρθρα
Με λένε Στέλλα, είμαι δημοσιογράφος του τμήματος Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του ΑΠΘ και πρώην παρουσιάστρια της Εγνατίας τηλεόρασης. Αυτά είναι τα ασήμαντα. Το σημαντικό είναι ότι αγαπώ την Τέχνη. Και αυτό γιατί πιστεύω πως η Τέχνη είναι σαν την καρδιά της πόλης. Της δίνει ζωή, την ανανεώνει και την οξυγονώνει... Γι’αυτό δημιούργησα αυτή τη σελίδα. Για αυτή την ανάσα που όλοι χρειαζόμαστε. #StellasView #heARTofthecity

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται.