Τελευταίες ψηφιακές προβολές από το Κρατικό Θέατρο

Μη χάσετε την τελευταία ευκαιρία να δείτε τις ψηφιακές προβολές των παραστάσεων του Κρατικού θεάτρου Βορείου Ελλάδος.

Πιο συγκεκριμένα από Τρίτη 19 Μαΐου έως Κυριακή 31 Μαΐου μπορείτε να δείτε τις εξής ψηφιακές προβολές:

 

«Τρεις Αδελφές» του Αντόν Τσέχωφ

Μετάφραση: Γιώργος Σεβαστίκογλου
Σκηνοθεσία: Τσέζαρις Γκραουζίνις

Οι τρεις αδελφές και ο αδελφός τους ο Αντρέι, με τον ενθουσιασμό της νιότης, τις αξίες και τα εφόδια της αστικής τους καταγωγής, οραματίζονται μια λαμπερή ζωή, μακριά, στη Μόσχα. Ο καιρός περνάει και αυτοί συνεχίζουν να διαμένουν στη μικρή επαρχιακή πόλη της Ρωσίας, όπου ένας άλλος τρόπος ζωής, πολύ μακρινός και ξένος −σχεδόν χυδαίος− στοιχειώνει την καθημερινότητά τους και σταδιακά τους αλλοτριώνει. Το μέλλον πλησιάζει και επιφυλάσσει νέες ματαιωμένες προσδοκίες.

Περισσότερες πληροφορίες εδώ.


«Ο τραπεζίτης κερδίζει πάντα δυο φορές» των Ιγνάθιο δελ Μοράλ και Ερνέστο Καμπαγιέρο

Μετάφραση: Μαρία Χατζηεμμανουήλ
Σκηνοθεσία: Δημήτρης Σακατζής

Η Μαρτζ και ο Μπαρτ, όντας απολυμένοι και έχοντας υποστεί τις συνέπειες της οικονομικής κρίσης στη ζωή τους, οδηγούνται σε μια απελπισμένη πράξη: την απαγωγή του μεγαλύτερου τραπεζίτη της χώρας. Παρά τις προσπάθειες που κάνουν να στείλουν ένα ηχηρό πολιτικό μήνυμα μέσω της πράξης αυτής, τα ίδια τα γεγονότα τους ξεπερνούν. Τελικά, αποδεικνύεται ότι όλοι και όλα είναι αναλώσιμα, μια που το σύστημα μπορεί να αντικαταστήσει και να αναπληρώσει τα πάντα με τρομερή ταχύτητα. Μια πολιτική κωμωδία που αποτυπώνει την αμηχανία των ανθρώπων μπροστά σε ένα ισχυρό οικονομικό σύστημα, αλλά και τη δυσκολία τους να μετατρέψουν την οργή σε πολιτική πράξη με νόημα.

Περισσότερες πληροφορίες εδώ.


«Οι απ’ αλλού φερμένοι» – Μια παραμυθική αναζήτηση της αγάπης

Δραματουργική επεξεργασία: Γιώργος Φράγκογλου
Σκηνοθεσία: Εύη Σαρμή
Οι δρόμοι των παραμυθιών είναι διαχρονικά μονοπάτια που μας οδηγούν στο παρελθόν και στο μέλλον και μας συνδέουν με τη λαϊκή παράδοση. Τα βιώματα και οι εμπειρίες των λαών ταξιδεύουν από γενιά σε γενιά, πάντοτε με όχημα τη φαντασία. Μέσα στα παραμύθια της Μακεδονίας και της Θράκης (Η Αρχοντοπούλα και ο Όφις, Η κόρη και το Βασιλόπουλο, Ο Νικολός κ.α.) κρύβονται μοτίβα και θεματικές που συνδέουν διαφορετικούς λαούς και διαφορετικούς πολιτισμούς όλων των εποχών. Κάτω από το δέντρο της ζωής -πάντοτε σε κύκλο- οι λαϊκές ιστορίες ξετυλίγουν το κουβάρι του χρόνου συνδέοντας τους ανθρώπους με τους βαθύτερους φόβους τους αλλά και τις πιο κρυφές τους επιθυμίες.
Περισσότερες πληροφορίες εδώ.

«Η μεγάλη πλατεία» του Νίκου Μπακόλα

Θεατρική διασκευή: Άκης Δήμου
Σκηνοθεσία: Ελένη Ευθυμίου
Ο Νίκος Μπακόλας δημιουργεί ένα μυθιστόρημα με κέντρο δράσης την πόλη της Θεσσαλονίκης. Οι προσωπικές ιστορίες των ανθρώπων έρχονται να συναντήσουν την Ιστορία ενώ η ίδια η πόλη προβάλλεται μέσα από τη συλλογική μνήμη αλλά και το βίωμα των χαρακτήρων της. Μία πόλη διαρκών ιστορικών και πολιτικών αναταραχών. Μια πλατεία που καθιστά τις πράξεις των ανθρώπων ορατές.
Κατάλληλη άνω των 13 ετών.Περισσότερες πληροφορίες εδώ.


«Ο μεγαλοπρεπής κερατάς» του Φερνάν Κρομλένκ

Μετάφραση: Έφη Γιαννοπούλου
Σκηνοθεσία: Ελεάνα Τσίχλη

Ο «Μεγαλοπρεπής κερατάς» ακροβατεί ανάμεσα στο φαρσικό και στο τραγικό. Τα πρόσωπα τη μια στιγμή ερωτεύονται, αγαπούν, διασκεδάζουν και την άλλη πληγώνουν, πληγώνονται και υποφέρουν. Από το δροσερό, ανάλαφρο, κωμικό περιβάλλον μεταφέρονται σε έναν εφιαλτικό τόπο χωρίς επιστροφή, κυριευμένο από εμμονές και πάθη, όπου κάθε λογική καταρρίπτεται. Ένα παιχνίδι εις άτοπον απαγωγής χωρίς κανένα τέλος… μια που, τελικά, ο πραγματικός εχθρός του ήρωα είναι ο ίδιος του ο εαυτός.Περισσότερες πληροφορίες εδώ.


«Οι Στυλοβάτες της κοινωνίας» Μια ελεύθερη διασκευή πάνω στο ομώνυμο έργο του Χένρικ Ίψεν.

Μετάφραση: Γιώργος Δεπάστας
Διασκευή-Σκηνοθεσία: Γιάννης Μόσχος

Ο Κάρστεν Μπέρνικ, μεγαλοεπιχειρηματίας και παράγοντας σε μια επαρχιακή παραθαλάσσια πόλη, θεωρείται ένας άντρας άμεμπτης ηθικής και μεγάλος ευεργέτης της πόλης· είναι ένας από τους στυλοβάτες της τοπικής κοινωνίας. Το νέο μεγαλόπνοο επιχειρηματικό σχέδιο του Κάρστεν απαιτεί τη στήριξη της πόλης για να πραγματωθεί, κι ενώ αρχικά φαίνεται πως εύκολα θα μπορέσει να πείσει την τοπική κοινωνία, ξαφνικά το σχέδιο του βρίσκεται σε κίνδυνο: επιστρέφουν μετά από πολλά χρόνια απουσίας δύο συγγενείς του, απειλώντας να ξεσκεπάσουν τα μυστικά του παρελθόντος του. Η υπόληψη του Κάρστεν κλονίζεται, αλήθειες αποκαλύπτονται, και το παρελθόν έρχεται να ρίξει τη σκιά του στο λαμπερό παρόν της οικογένειας Μπέρνικ.Περισσότερες πληροφορίες εδώ.


«Ποιος ανακάλυψε την Αμερική;» της Χρύσας Σπηλιώτη

Σκηνοθεσία: Σοφία Πάσχου

Ποιος ανακάλυψε την Αμερική; Η Λίζα και η Καίτη μεγαλώνουν μαζί προσπαθώντας να απαντήσουν η κάθε μια με τον δικό της τρόπο στις ερωτήσεις του σχολείου και στα ερωτήματα της ζωής. Οι δύο ηρωίδες διανύουν το δρόμο της ενηλικίωσης και της ωρίμανσης μέσα από διεκδικήσεις, όνειρα, ματαιώσεις. Στο τέλος, βρίσκονται ξανά μαζί, επιχειρώντας να απαντήσουν στο ίδιο εναρκτήριο ερώτημα της ζωής (και του έργου): ποιος είναι αυτός που ανακαλύπτει και τι, τελικά, καταφέρνει να βρει μέσα από όλη αυτή την αναζήτηση;

Περισσότερες πληροφορίες εδώ.


«Ασκητική» (Salvatores dei) του  Νίκου Καζαντζάκη

Σκηνοθεσία: Αντρέας Κουτσουρέλης Παρουσιάζεται με υπότιτλους στα αγγλικά

Μια θεατροποιημένη εκδοχή του γνωστού έργου του Νίκου Καζαντζάκη, ενός πυκνού κειμένου που εκφράζει τη μεταφυσική πίστη του μεγάλου Κρητικού συγγραφέα. Ο ίδιος υποστήριζε ότι η «Ασκητική» είναι μια Κραυγή και όλο το έργο του ένα σχόλιο που μεταφέρει την αγωνία του να ξεπεράσει τα σύνορα του νου, τα φαινόμενα και να λύσει το μυστήριο της ύπαρξης.

Περισσότερες πληροφορίες εδώ.

Διαβάστε επίσης

Περί Αναστάσιος Νέστορας 236 Άρθρα
Γεια σας, είμαι ο Τάσος εκπαιδευτικός πληροφορικής και φίλος των τεχνών γενικότερα. Στο stellasview ασχολούμαι εθελοντικά με το στήσιμο και τη συντήρηση της ιστοσελίδας, ενώ ενίοτε αρθρογραφώ κυρίως εκφέροντας γνώμη για θεατρικές παραστάσεις και τηλεοπτικές σειρές.

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται.